Хоч українське суспільство засуджує політичну/урядову корупцію, воно, проте, до великої міри толерує корупцію на повсякденному/побутовому рівні. Можемо з певністю сказати, що корупція в Україні є системною – тобто такою, яка практикується та схвалюється великою кількістю людей. Багатьом вона спрощує життя (незаконне уникнення відповідальності, «пришвидшена» процедура отримання дозволів на ведення бізнесу, отримання диплому про освіту навіть за відсутності необхідних знань, позачергове отримання послуг, отримання преференцій, і т.д.).

Також існує дещо спотворений, але усталений і широко наслідуваний образ такої собі успішної людини – багатство будь-якою ціною, навіть через втрату власної гідності. Цим образом, на жаль, інфіковано багато громадян України. Натомість поза належною увагою залишаються правдиво успішні особистості, які для багатьох, а особливо молоді, можуть слугувати добрими життєвими орієнтирами.

Мета роликів

Створення позитивного та емоційно привабливого образу успішної, доброчесної та вільної від корупції людини.

Вимоги до роликів

  1. За енергетикою анімаційні чи відеоролики мають бути позитивними і заохочувальними до наслідування.
  2. Ролики не повинні будуватися на популярному сюжеті про відмову від пропонованого хабаря.
  3. В ідеалі у роликах взагалі не мають згадуватися гроші, адже не вони є критерієм успішності людини.
  4. Основний акцент має робитися на внутрішній мотивації людини бути доброчесною та позакорупційною (будь такою і буде тобі добре). Сьогодні в Україні, здебільшого, практикують зовнішню мотивацію (корупція – це погано, бо вона шкодить суспільству/країні), що не завжди ефективно.
  5. Ролики можуть мати прив’язку до конкретних успішних осіб, або ж підносити універсальні цінності та характеристики успішної людини, як-от самореалізованість, гідність, позитивність, корисність, доброчесність тощо.
  6. Тривалість – до 60 секунд максимум.
  7. Формат – full HD.

Вимоги до учасників тендеру

  1. Юридична особа будь-якої форми власності (включно з ФОП). Особливо заохочуємо до участі у тендері телеканали, зацікавлені у транслюванні такої соціальної реклами.
  2. Переконливий досвід у виготовленні подібних роликів.
  3. Креативність, надійність, відповідальність.

Критерії оцінки тендерних пропозицій

  1. Оригінальність, зрозумілість та прогнозована ефективність пропонованих роликів.
  2. Досвід заявника.
  3. Вартість ролика.

Часові межі

Дедлайн на отримання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 року
Визначення переможців, підписання контрактів: 15 лютого 2020 року
Дедлайн на виготовлення роликів: 15 квітня 2020 року

Для участі у тендері надсилайте свої пропозиції (приблизний сценарій, вартість ролика, приклади раніше виготовлених роликів) до 30 січня 2020 року на адресу ccm@kultura.org.ua

Проект «Культура законності» реалізовується за кошти Посольства Королівства Нідерландів.